Mijn Zeist

Steeds meer zaken kunt u 24 uur per dag en 7 dagen per week online aanvragen. Dat is heel handig, want u hoeft daarvoor dus niet meer naar het gemeentehuis te komen. Als u digitaal een aanvraag of melding heeft gedaan, kunt u volgen hoe het staat met de behandelstatus via uw persoonlijke internet pagina (PIP). 

Via uw persoonlijke internet pagina kunt u: 

  • de status inzien van uw zaak 
  • uw officiële documenten inzien 
  • zelf documenten toevoegen 
Direct naar Mijn Zeist

Zaken die u kunt volgen via Mijn Zeist

We ontwikkelen stap voor stap. We starten met het volgen van uw melding openbare ruimte.

Uw aanvraag bekijken

U kunt uw zaak terugvinden in uw persoonlijke internetpagina (PIP).  Als u inlogt in Mijn Zeist staat uw zaak bij 'mijn zaken’. U kunt hier de status van uw zaak bekijken. U kunt zien of wij uw zaak in behandeling hebben genomen en of de documenten die u heeft bijgevoegd al zijn getoetst. U kunt via Mijn Zeist ook een vraag stellen over uw zaak of een opmerking maken. Uw vraag komt dan gelijk bij de ambtenaar die uw zaak behandelt.

E-mail over status aanvraag

Als u uw zaak kunt volgen op Mijn Zeist dan heeft u na het online aanvragen bericht gehad via de e-mail. Het onderwerp van die e-mail begint met  [Uw zaaknummer xxxxxx]. Dan weet u dat u bericht heeft over uw zaak bij de gemeente. Verwijder het zaaknummer niet als u reageert op de e-mail. Zo houden we alle correspondentie over uw aanvraag of melding bij elkaar.

Persoonlijk

Mijn Zeist is persoonlijk. U ziet alleen zaken die u zelf heeft gedaan bij de gemeente. Mijn Zeist voldoet aan alle eisen op het gebied van privacy en veiligheid. U logt in met het veilige DigiD of eHerkenning. Anderen hebben op geen enkele manier toegang tot deze informatie.

DigiD en eHerkenning

Met uw persoonlijke DigiD of zakelijke eHerkenning kunt u zich identificeren op websites van de overheid. Zo weten overheidsinstellingen dat ze echt met u te maken hebben en wordt mogelijke fraude voorkomen.